Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA Z APARTAMENTU

§1

W apartamencie mogą mieszkać w okresie najmu 4 osoby zgodnie ze złożoną przez Wynajmującego i przyjętą przez Najemcę ofertą. W przypadku zamieszkania w apartamencie większej ilości osób niż zostało to ustalone pomiędzy stronami, Najemca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Wynajmującego, który upoważniony jest do naliczenia dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł za każdy dzień pobytu dodatkowej osoby.

§2

Wejście do apartamentu w dniu przyjazdu nastąpi w uzgodnionym pomiędzy Najemcą a Wynajmującym czasie nie wcześniej niż zostało to zapisane w regulaminie i nie później niż o 22.00 w dniu przyjazdu. Opuszczenie apartamentu w dniu wyjazdu nastąpi nie później niż zostało to ustalone w regulaminie i nie wcześniej niż o 6.00 w dniu wyjazdu. Każdorazowe odstępstwo od tych zasad wymaga zgody Wynajmującego i wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł.

§3

Doba noclegowa zaczyna się o godzinie 16.00 a kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.

§4

Apartament w całości przeznaczony jest dla osób NIEPALĄCYCH, w związku z powyższym wewnątrz apartament obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Palenie tytoniu jedynie na zewnątrz budynku.

§5

W ramach umowy najmu Najemca dysponuje apartamentem w dniach i godzinach określonych w umowie. W tym okresie Wynajmujący ma prawo wejścia do apartamentu w celu dokonania czynności niezbędnych do realizacji zawartej umowy. Każde wejście do apartamentu będzie poprzedzone kontaktem telefonicznym z Najemcą w celu ustalenia dogodnego dla obu stron terminu

§6

Najemca zobowiązany jest nie udostępniać kluczy osobom trzecim a w dniu wyjazdu zwrócić oryginały kluczy. W przypadku zagubienia klucza wejściowego do apartamentu, Najemca pokryje koszt wymiany zamka w drzwiach na identyczny jak ten do którego został zagubiony klucz. W przypadku zagubienia klucza do klatki wejściowej Najemca pokryje koszt dorobienia brakującego klucza. Najemca zobowiązany zamykać apartament każdorazowo gdy go opuszcza, nawet gdy czyni to na chwilę.

§7

Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godz 22.00 do 6.00.

§8

Obowiązkiem Najemcy jest bieżące utrzymywanie apartamentu w czystości w stanie adekwatnym do normalnego użytkowania. Wszelkie niezbędne do tego celu wyposażenia jak i środki czystości znajdują się na wyposażeniu apartamentu.

§9

W przypadku stwierdzenie przez Najemcę jakichkolwiek uszkodzeń, usterek lub braków w wyposażeniu opisanym w REGULAMINIE KORZYSTANIA Z APARTAMENTU będącym integralną częścią umowy, jest on zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wynajmującego, wskazując okoliczności i czas ich stwierdzenie. Jeżeli powstałe uszkodzenia, usterki lub braki w wyposażeniu powstały z winy Najemcy, będzie on zobowiązany do niezwłocznego pokrycia kosztów usunięcia powstałych szkód, braków lub usterek i przywrócenia apartamentu do stanu z dnia przekazania.

§10

Rezerwacja następuje po wpłaceniu 30% zaliczki na numer konta PKO BP 18 1020 2980 0000 2702 0013 9071 . Rezerwacja jest ważna po potwierdzeniu wpłaty w terminie 3 dni od wstępnej rezerwacji. W przypadku braku w/w wpłaty rezerwację uważa się za nieważną.

§11

Wcześniejsze opuszczenie Obiektu przez Gościa z przyczyn od niego niezależnych (choroba Gościa przebywającego, choroba członka rodziny nie przebywającego w Obiekcie, inne wypadki losowe dotyczące Gościa zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Obiektu) nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany pobyt.

§12

Korzystanie z trampoliny przez dzieci do lat 18 dozwolone jedynie pod opieką rodziców. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za powstały uszczerbek na zdrowiu powstały w trakcie użytkowania trampoliny.